[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / abdl / animu / doomer / girltalk / mde / tingles / vg / wmafsex ]

/cuteboys/ - Boypussy

Dicks and butts
8chan Cup Knockout Stage - Friday, January 18 at 08:00 p.m. GMT
Winner of the 65rd Attention-Hungry Games
/cure/ - Your obscure board for medical-tan appreciation

December 2018 - 8chan Transparency Report
Name
Email
Subject
Comment *
File
Password (Randomized for file and post deletion; you may also set your own.)
* = required field[▶ Show post options & limits]
Confused? See the FAQ.
Oekaki
Show oekaki applet
(replaces files and can be used instead)
Options

Allowed file types:jpg, jpeg, gif, png, webm, mp4
Max filesize is 16 MB.
Max image dimensions are 15000 x 15000.
You may upload 5 per post.


File: 1456281118668.png (195.71 KB, 1484x744, 371:186, new_zealand_flag.png)

 No.247970

I'm not sure if there have been previous threads, but there is now!

 No.248007

wellington reporting in


 No.248077

The black and white flag sucks, if you must shake off the chains of imperialism fine but the red blue white one looks so much better


 No.248141

>>248007

Wellington too!


 No.248169

Wellington as well


 No.248270

>>248007

>>248141

>>248169

OP here, I'm from Wellington too, funny.


 No.248644

are we all on the map?


 No.248831

>>248644

I added myself yesturday, but either it takes a while to get approved or I messed something up with the location, because its not there yet..


 No.249356

Chch here.


 No.249979

>>247970

tron reporting in


 No.250455

Hai, Christchurch here. Not on the map yet.


 No.250457

Now on the map :3


 No.250478

You kiwi's have cute accents. c:


 No.250980

>tfw no qt to facefuck


 No.250982

File: 1457435063567.png (283.25 KB, 596x595, 596:595, sadcu.png)

>>250478

>tfw no big strong aussie bf who teases you about your accent while he fucks you


 No.251725

Finally got added onto the map :3 (chch)


 No.255403

I guess this is dead but I'll ask anyway. Do any of you fellow kiwis know any good websites for buying toys? I know I could probably just google search But i guess you guys will know whats good :3


 No.256385

>>255403

>I use wildsecrets, its probably the cheapest and easiest to deal with


 No.256395

>>256385

Thanks, I'll look em up <3


 No.256413

>>256395

where are you from cutie?


 No.263942

File: 1460322522659.jpg (130.76 KB, 960x1280, 3:4, 20140407_132107.jpg)

Ayyyyy, Invercargill :^)


 No.264050

>>263942

Wrong, there a no cuteboys below Dunedin

Added myself to map. Tfw only qt in Palmy Q_Q


 No.264051

>tfw no kiwi bf

Come on, you guys are Aussieland's Canada, we're a cultural match in heaven, right?


 No.264056

File: 1460352026908.jpg (64.74 KB, 615x820, 3:4, 3a7ffde4-c16c-4217-89cf-e2….jpg)

>>264050

yeah there is.. I'm in Invers :P


 No.264058

>>264051

Tbh we're nowhere near as nice as Canada

Every Canadian I've met (which is a lot) has been genuinely super lovely

Kiwis however are v withdrawn


 No.264060

>>264058

Withdrawn is better than obnoxious imo.


 No.264067

>>264060

Like the Dutch


 No.264068

>>264050

You're actually pretty close to me :P


 No.264071

>>264056

Prove it. Timestamped photo of you blowing Tim Shadbolt pls

Also if ur Jesse on the map, nice butt

>>264068

Where u tho


 No.264075

>>264071

Lol, lets not talk about that. No idea how to remove. Was reallly drunk when I put it there.

also I'm both people you just replied to.


 No.264078

>>264075

But. Invers isn't close to Palmy


 No.264081

>>264078

Fuck. Thought you were in Dunedin.


 No.264082

>>264081

Nah just pointing out that everything below Dunedin is a cultural wasteland. I grew up in Invers tho. How old are you?


 No.264088


 No.264090

>>264088

Oh I wouldn't have gone to school with you then. I'm 22. But I left Hargest at like 15


 No.264092

>>264090

Awh fuck ;( You should come back and say ello.


 No.264095

>>264092

I was down there in January for the first time in a year. But I won't be heading back down till after the ski season Q_Q

Come to the NI. More qts and less skinheads


 No.264102

>>264095

RiP the dream


 No.266587

File: 1461286748252.jpg (1.35 MB, 1944x2592, 3:4, tmp_6150-IMG_20160217_1940….jpg)

any other cuties in auckland?


 No.266672


 No.266685

>>266587

Uwa~ you're adorable!! I'm totally jealous that you kiwis get to enjoy such a cute boy!


 No.269669

chch here, really need someone to cuddle


 No.269677

>>266672

inb4 not in auckland :/


 No.269679

>>269677

>>266672

fuck i'm retarded sorry

h-hello


 No.269798

>>269669

C..C..Christchurch?


 No.269910

>>269798

Yea I'm over in Ilam.


 No.269928

>>269910

Nice, that's actually pretty close…


 No.270138

>>269928

Where are you at?


 No.270150

>>270138

Uhh… Near Hagley


 No.270513

>>269679

Hey! So, whereabouts in Auckland do you live?


 No.272263

>>270513

i live near botany, what about you?


 No.272284

>>272263

Ponsonby. S-Steam?


 No.272311

>>272284

email me first, it's in the email field


 No.272509

File: 1463391925098.png (33.88 KB, 650x1175, 26:47, tumblr_o6s3jvePW91un0emko1….png)

>>272284

come on queer


 No.272515

>>272509

Seeent


 No.272520

File: 1463396211947.png (138.73 KB, 299x432, 299:432, 1461718651964.png)

>>272515

sent ;)


 No.272948

File: 1463556540727.png (314.82 KB, 800x984, 100:123, 8kfukd8.png)

>>272515

did you get my reply fagboy?


 No.274840

Need a cuteboy to cuddle in Christchurch.


 No.274883

File: 1464436911294.jpg (42.89 KB, 645x428, 645:428, 1462951610546.jpg)

>>274840

Christchurch? I'm near Hagley :3


 No.274887

>>274883

I'm over in Ilam.


 No.274888

>>274887

I'm not around this weekend, but we can get in contact sometime may-b


 No.275957

>>274840

still looking tbh


 No.275971

Nazi Land


 No.279918

Still looking for a cute boy to cuddle in Christchurch,

pls email


 No.279978

>tfw literally more nz cuteboys than Australian ones

rip :(


 No.282034

bump this shit. need nz cuties.


 No.282772

Is sockdreams.com the best place to buy thigh-socks in NZ, or is there a local store thats cheaper/better? Has anyone bought from there before?


 No.282901

>>282772

Honestly unsure, I got mine from a little Japanese side store. They're very nice.


 No.283055

LAWL wut an NZ thread here of all places?

Christchurch reporting for duty!

Not a cuteboy unfortunately. Too masc.


 No.283112

File: 1467789412224.jpg (385.22 KB, 3000x2067, 1000:689, Milo-Yiannopoulos.jpg)

That feel when no submissive cuteboy to snuggle with on these cold nights

That feel when no submissive cuteboy to get to know, play vidya with and watch movies with

That feel when no qt submissive cuteboy to hang with and do lewd things with you and your gf

Why even live


 No.283131

File: 1467810405687.jpg (298.81 KB, 1280x853, 1280:853, nigguh.jpg)

>>283112

twf would be yours, but you're 20% not in Invercargill. Why even live.


 No.283134

File: 1467810892129.jpg (68.8 KB, 500x414, 250:207, tumblr_o3vm96Wk5u1ugesqco1….jpg)

>>283131

by 20%, I meant 100. I have no idea why that happened.


 No.283205

>>283131

I'm the masc peep from chch just above the post…. but you could say I'm 2% in Invercargill. I was there for a week a couple weeks back. I'll probably be there for a week in December and could feasibly plan another trip down (my gf wanted me to visit more any who).

Y-y-you don't happen to be the sole anon on the map from Invers?


 No.283271

>>283205

I never put myself on the map. But I live pretty close to that anon actually. He's Just down the road from me, fun guy.


 No.283276

>>283271

W-why don't you cuteboys hang more?

To be fair Invercargill isn't too bad. Has what a city/town would need and is super chill.


 No.283328

>>283112

a u c k l a n d

u

c

k

l

>with you and your gf

nevermind, kill yourself


 No.283443

That feel when no submissive cuteboy to cuddle on this cold night


 No.283445

>>283443

Where do you live?


 No.283447

>>283276

He's way too submissive. Like.. eeep


 No.283461

>>283445

Christchurch.

>>283447

>He's way too submissive. Like.. eeep

Diamonds


 No.283479

>>283461

Nah you've got no idea. Soooo subservient


 No.283569

>>283479

You're not making him sound any worse :p

Sounds like wife material to me


 No.283575

>>283569

I guess. Too slavey for me tbh fampai.


 No.283577

>>283575

Sooo what did you get him to do? :p

You a submissive cutie yourself?


 No.283578

>>283577

I mean, he's got pretty extreme agoraphobia so I went to his house. SO clean. Like old lady house sorta clean. Sat around played some video games, he was always getting for and tea and shit, really fun guy. Just got weird sex kinks.


 No.283588

>>283578

>I'm overly clean

>I have tea all through out the day

>I like vidya

Yes please!

Curious now about these kinks hahah I mean how weird could it get


 No.283589

>>283588

/sfg/

Go look for yourself.


 No.283600

>>283588

>how weird can it get

>never replies

>soul is scarred


 No.283603

>>283589

>>283600

Sorry just in FFXIV with me healslut.

Butttt I did read a couple stories and I see what you mean now haha

In saying that if they're the NZ anon posting in one thread about their ideal fetish, it's pretty tame in comparison and blood, I wouldn't mind if a submissive wanted to cut me slightly cause they got off on that or the smell of my blood. Sounds primal. In saying that, yeah a lot of it was out there.


 No.283604

>>283603

Yeah I called him on being that guy and he admitted to it. He's too shy to let me come over again. Kinda miss him.


 No.283608

>>283604

>being shy

Sounds cute asf even with the /sfg/ shit lol still you never know when he might cut you up into little pieces.

He/she a passable trap at least?


 No.283615

>>283608

If he got onto hormones yes. He'd grow itty bitty titties. As it is he's just very very cute.


 No.283624

>>283615

And yourself anon? I bet you're a cutie :p


 No.283625

>>283624

I wish

just an average guy :)


 No.283631

>>283625

Nigga, don't lie to me. What do you do any who?


 No.283642

>>283631

I manage a bar.


 No.283645

>>283642

Is it true that the only Club in Invers is the Lone Star with the tables pushed to the side?


 No.283648

>>283645

Not quite :P


 No.283649

>>283648

If I ever hit up your club what should be my code word :p


 No.283650

>>283649

Ask for Gasper. I'll show you around :)


 No.283651

>>283650

Not the Thar and Feather right? Just so I can narrow it down haha


 No.283652

>>283651

Louies Cafe & Tapas Bar; if you must know :P


 No.283657

>>283651

Guess you fell asleep, night anon.


 No.283788

>>283657

Sorry anon, got super high and was super drunk.

Feeling tragic today haha

How'd you sleep?


 No.283798

>>283788

I slept pretty well. Yourself?


 No.283820

>>283798

Slept like shit lol

Must be cold as fuck in Invers


 No.283821

>>264050

Palmy isn't that far from wellington


 No.283822

>>283820

yeah -2 pretty much every night.

Need a cuddle buddy :P


 No.283823

>>283820

Anybody wanna add my steam? It'll be easier than talking here


 No.283824

>>283823

Keen, post it!


 No.283825


 No.283838

>>283276

>super chill

You're right, it's fucking frozen down here right now


 No.283839

>>283838

You're in invers?


 No.283840

>>283839

eyessir


 No.283843

>>283840

hmm..

Three Invercargill anons.


 No.283854


 No.283857

>>283854

huh? No thanks.


 No.284518

any of you goys in Tauranga?


 No.284673

>>284518

I was recently.


 No.285409

>>284518

ye niga


 No.288533

Still looking for a cuteboy to cuddle in Christchurch, I'm in Ilam, pls email


 No.289081

I just thought I'd see how the rest of the Kiwi qts are going. I'm seeing way more than I used to.

(I'm the chch boy on the map)


 No.289084

>>284518

awww, I used to go to school in Tauranga!

Lovely place! Gosh, I miss that time…


 No.289095

>>284518

Sometimes! It's my hometown but I'm wellington based.

hanatarashed is my steam url

Please can all of you put yourselves on the new map and stop being Huge Noobs


 No.289096

>>289095

I'm on the map, well I will be when it's updated. I think I forgot contact details though o3o


 No.297461

Sooo anons, how is the weekend so far?

>tfw no cute femboi to snuggle and do lewd things with

Why live.


 No.297472

>>266587 >>266672

Yo my Auckland boys. On Bucklands Beach myself. chill evening atm, enjoyed the rain today, just playing OW and listening to Fat Freddy's


 No.297473

>>297472

Oh yeah forgot to say in my post, anyone else in this thread coming up for Armageddon?


 No.298550

tfw in chch and no bf


 No.298564

File: 2f841cf36df0159⋯.png (395.69 KB, 1280x720, 16:9, 1401935876249.png)

Wellington/lower north island cute boys please be my bf.


 No.298579

>>298550

There's a really cool guy in Christchurch. His name's Damien. I did something wrong and pissed him off so he won't talk to me anymore, but he's pretty cool still. Took my virginity c:


 No.299427

Hey anons, auckland boi here. just playing some mhx being cute.

need a strong man for Lewd, I was going to put a marker on the map but there were no boys in auckland last I checked .

>>297473

Im going!


 No.299832

>>299427

Bucklands Beachfag here, How is MHX? been looking into getting it.

Also 6'6" and I do weightlifting for sport

What part of Auckland are you in?


 No.299949

>>298564

I'm in wellington! hi there!


 No.300023

>>299949

Hey! Got an email or some place you might wanna chat on?


 No.301045

bumpity


 No.301055

>>298550

Show how cute anon


 No.301109

File: 26ffe35b31e9d4a⋯.png (1.93 MB, 2559x1439, 2559:1439, SIEG_HEIL.png)

>>247970

New Zealand is the best currently existing country. All kiwi's can be proud.


 No.301186

>>301109

Eh we're too liberal for my liking. We're behind the states so I foresee high levels of radical-SJWs in the next 5-10years. Going to be a bad time mang.


 No.301253

>>299949

Woah new boy?


 No.301403

Heya, auckland here. Looking for a cutie to snuggle up with on cold nights so I don't feel as lonely. Into music, gaming, cuddling whilst watching tv shows, and whole loadsa other things too.

If you want to talk then skype is acrethaen, and kik is acregy.


 No.301637

File: 8ec954a69e57155⋯.jpg (79.42 KB, 500x667, 500:667, tumblr_muoh7j06qw1qfyxjeo1….jpg)

is there anyone in this thread that isn't a normalfag?


 No.301653

>>301637

what do you define as normal, fag?


 No.301659

Skype: Naedlhund

Non-trap looking for boypussy for nurturing/talking/pervy stuff.


 No.301660

>>301659

Oh, and Auckland btw.


 No.301842

File: 25b0ac490bfe388⋯.gif (Spoiler Image, 1.07 MB, 540x303, 180:101, Keijo-Episode1-Omake-8.gif)

>>301186

Don't you have a Jewish Prime Minister? Unless you like niggers and cut cocks I suggest you remove him.

PS sheep are better than pigs


 No.301843

>>301653

Second this.


 No.301847

File: e1f9b7d75e4527b⋯.jpg (Spoiler Image, 125.75 KB, 590x895, 118:179, Top20-Autumn-Anime-2016-5.jpg)

Looking for a rich blonde cuteboy who makes a perfect trap and likes to dom and will marry me ^,^

http://kissmanga.com/Manga/Kuragehime

Kuranoske is my husbando

I like unicorns and rainbows too :P

KiK: Voxxe_V


 No.301848

>>301847

Are you expecting something as an American in a New Zealand thread?


 No.301849

>>301186

New Zealand need to become like a British Switzerland, a Valinor, a refuge for the fairer races.

>>301637

Me, Myself, and I?


 No.301851

File: f506747d65817d5⋯.jpg (Spoiler Image, 123.88 KB, 600x853, 600:853, f506747d65817d55b0885da3bd….jpg)

>>301848

lol expectations…


 No.301852

Why is our thread so active all of a sudden? It's nice


 No.301857

>>301852

Friday night I suppose.


 No.301858

>>301847

Sorry dude. All I am is a rich cute red head who likes to dom and play games.


 No.301859

>>301857

yeah I guess


 No.301862

File: 0ac70090f8d8f83⋯.jpg (Spoiler Image, 158.57 KB, 600x900, 2:3, Top20-Anticipated-Autumn-2….jpg)

>>301858

Red is nice too. My hair down there is red red, but can you Trap?


 No.301866

>>301862

You could teach me, babe.


 No.301869

File: 408f795eddc360a⋯.png (Spoiler Image, 1.16 MB, 1440x808, 180:101, Tsumamigui3-Episode1-EroAn….png)

>>301866

Have to teach myself first. I'm just an Internet trap that lives with religious parents because I'm a whore who likes money but doesn't want to put out.


 No.301870

File: f121ae3ca4470f0⋯.gif (Spoiler Image, 5.83 MB, 853x480, 853:480, Tsumamigui3-Episode1-EroAn….gif)

>>301869

I'd need my own place with rent under $900 a month to go full IRL Trap.


 No.301871

>>301870

Sounds like you're in auckland.

$130 a week is average rent remember that.

Try and get $200 - $250 a week to live steady.

Also if that's the case then just come visit and i'll help you.


 No.301876

File: fcaa456c6d5688d⋯.png (Spoiler Image, 1.99 MB, 1032x1457, 1032:1457, d20fe85cc468454fccc6bba440….png)

>>301871

Ah I'm actually talking about when I lived in Vancouver, CA. I moved back with my parents because I couldn't afford the $1600/month~ rent (food/utilities/parking included). I should have just found somewhere cheaper to rent or a room mate… but I was too paranoid, and… long story.

Also Auckland sounds worse than Hongcouver… that is impressive.


 No.301878

File: 3bf64722236fcd0⋯.png (Spoiler Image, 878.26 KB, 750x1000, 3:4, d538d810fe130f20aacd734029….png)

>>301876

nvm cheaper, but still expensive.

I want to visit middle earth someday : )


 No.301880

>>301878

why are you looking for a cute boy from here then?


 No.301882

>>301880

That's what I said.


 No.301886

>>301882

Yes but I wanted to repeat the question now that we established he truly isn't in nz.


 No.301888

>>301886

yeah, I guess. changed vpn from america to Iceland so I guess he coulda been using one.


 No.301896

Mystery Icelandic guy aside, what's everyone else up to tonight? Waiting for Xur to show up in Destiny myself.


 No.301897

>>301896

Waiting for some that dick am i right boys ex bee


 No.301898

>>301897

mhmmm. If any qt's in Auckland around and like to play vidya hmu


 No.301900

>>301898

Sure give me some details about yourself


 No.301907

>>301900

18, 6'6" do weightlifting as I said before but I wouldn't say built. got a bit of chub going on. out of school, live on buckland beach. I would say average looks but that's up to whoever. Also I vidya on everything. anything else?


 No.301910

>>301907

Nah, you seem like a cool dude. In remuera myself, 5'11, 18, thin.


 No.301911

>>301910

hm, You have discord?


 No.301912

>>301911

yeah sure its jewmotile. Will be back in a bit though cos dinner.


 No.301913

>>301912

aight.


 No.301914

>>301912

>>301913

Oh, apparantly I need to add the 4 digit tag in your username to find you on discord.


 No.301916

>>301914

jewmotile#2257 there ya go bud


 No.301921

Auckland mt albert area here.


 No.301923

Posted earlier, but traps (and anyone who feels like chatting) feel free to add me on skype: Naedlhund (name comes up as adfgdfg sdgfsdfgsdfg)


 No.301989

wew place was on fire(ish) for once and I missed it


 No.301991

>>301989

It was like 3 people don't worry


 No.302140

An curious straight guy appears. Auckland


 No.302141

>>302140

And then there was a misspelling


 No.302218

>>302140

Well what are you curious about, and looking for?


 No.307326

AHHHHH earthquake I need a cute boy to hold me pls


 No.307332

>>307326

Christchurch or the one in central north?


 No.307494

Never fear Christchurch cuties! I'll be here to comfort you kek


 No.307497

>>307332

W-Wellington


 No.307511

>>302218

I want to suck a traps dick, really


 No.307539

>be gay

>get bullied

i hate this place


 No.307606

>>307539

Bullied here?


 No.308107

>>307511

My issue is the opposite. I want a trap to suck my dick… but who doesn't


 No.308111

>>307606

oh not here, no

not that i really care about being called a faggot or whatever on the internet

in nz


 No.308120

>>308111

D'awww where you from anon?


 No.308124

>>308111

>>308120

Gonna take a wild guess and assume Hamilton, or Tarinaki


 No.308352

Any bored cuties in Christchurch?


 No.308377

>>247970

auckland 23m here originally from overseas


 No.308774

>>308352

I'm in Christchurch and I'm bored.


 No.309105

>>308774

I hit you up bae


 No.310271

File: d5863167c6dc60e⋯.jpg (28.58 KB, 600x440, 15:11, 3eed792b-73f1-46f0-8e9b-9b….jpg)

My steam is Cicavic and my kik is epicpiffle

I can be either a trap or a regular guy I guess. I'm in the stage of getting to decide what I want. Looking for anybody chat with.


 No.315766

How are the cuties this xmas?


 No.316061

File: d3397b472a94320⋯.png (1.35 MB, 1216x1124, 304:281, human reporoduction.png)

>>315766

>Find your perfect sexual match with an equal libido to you

>You're philosophical and ideological opposites

>Three weeks of talking turns to a week of bickering

>Arguments too frequent to ignore differences

Christmas was alright though


 No.316082

>>316061

I went through that. Only it went on for waaaaaay too long.


 No.316271

>>316061

In what ways were your views different?


 No.316887

>>316271

We just blew up a stupid argument about the hypothetical future of the world and whether or not isolationism is okay in the face of increasingly complex turmoil. I got way too personal and yeah, I said stupid shit and now he hates me.


 No.317378

File: b1866273da68d7c⋯.jpg (34.23 KB, 640x480, 4:3, 5a107719-20e5-4dcc-8f55-be….jpg)

18, christchurch, Burnside area

Not technically a cuteboy, but I'm cute, and a boy, and looking for someone to chat with and MAYBE meet up, kinda shy, and I have a stammer.

Kik: hukuma2000


 No.317876

>>316061

literally the worst feeling, happens too much to me :/


 No.318927

>>317378

Posting from India wahhh


 No.318956

>>318927

He's a big liar


 No.318971

24/m/auckland here, want to find out how bi I am over the weekend


 No.322048

Alright I know the threads dead but im 21, cute and to shy to talk to people irl.

Is there anyone from auckland who would like to chat ? I like video games if that helps ?


 No.322066

i'm not in new zealand lol


 No.322208


 No.322251

>>322208

Oh yay, how do i contact you?


 No.322407

>>264056

You are too cute.

>>264051

You make a point. A lot Canadians I know online sorta look like the white New Zealanders.

Not those ugly natives. Whatever they are called. Maouries or whatever.


 No.322717

>>322251

skype and steam are acrethaen, kik is timpanthy


 No.322838

>>322717

wait no thats not my kik


 No.323374

>>318927

nope, i was just on holiday


 No.325232

Visiting New Zealand starting next month for a backpacking holiday, starting in Auckland.

Scottish, 5'11, still chubby but I've lost weight and plan on continuing. Looking to meet up for whatever, chilling is fine too.

Kik: JagScotland


 No.326376

God Invercargill is boringgggg


 No.326412

>>326376

Auckland's no better, Christchurch seems to be where its at for the qt's.

>>317378

I don't normally comment on people much but you sound really fucking cute.


 No.326431

>>326412

I just moved down from Christchurch ughhhhh

Though Christchurch is where it's at in general… the one thing I don't miss are the bumpy roads


 No.326912

>>326412

thank you thank you

still cant find a dom to cuddle up to tho :(

Where are all the chch tops at?

be nice, im a virgin


 No.326916

>>326912

Moved to Invercargill apparently :p


 No.328039

>>326912

Post more pics of yourself anon…. for research purposes


 No.329694

>>326912

cant we just share the role? 3:


 No.333705

any from hawkes bay? :3


 No.337887

Jesus we still have an nz thread?


 No.337888

>>326376

invercargill is the south islands worst city


 No.337889

>>301637

I'm homeless, does that count as not normal?


 No.338992

Dunedin here, monitoring this thread.


 No.339540

File: c2c2a32c320750d⋯.jpg (403.41 KB, 1600x1200, 4:3, 20170212_180209.jpg)

File: f936157c6259297⋯.jpg (490.22 KB, 1600x1200, 4:3, 20170212_182322.jpg)

File: a9de95da2507e6e⋯.jpg (388.39 KB, 1600x1200, 4:3, 20170212_180131.jpg)

>>328039

Here ya go, hope the research goes well :)

>>329694

Naw, I would be a horrid top :3


 No.340264

Auckland tall guy, where are all the small cuteboys


 No.341284

Christchurch here, still looking for love.


 No.341292

>>341284

>love

This thing does not exist friend.


 No.344434

>>249979

same here, are you a qt?


 No.361917

>>298564

>>299949

Wellington is ded


 No.361944

>>361917

ur ded xd


 No.361945

File: 574027199ec2668⋯.jpg (41.69 KB, 446x559, 446:559, 1496177377824.jpg)

>>361944

jess is a fag


 No.361946

File: 15eb6f5aed8310e⋯.jpg (198.36 KB, 1280x720, 16:9, well fuck.jpg)

>>361945

tonight I'm a sadboi


 No.361949

File: dae31e3b01a77df⋯.jpg (1.51 MB, 3264x2448, 4:3, 1484993822865.jpg)

>>361946

we'll get you extraction solidier


 No.367553

File: 3532ffcee09beaf⋯.jpg (872.85 KB, 1600x1200, 4:3, me.jpg)

Hi idk if anyone will be interested, but 19/mtf/wellington here.

I'd prefer not to expose my contact info so just reply with your info if you want to do anything.


 No.368734

File: a13ab5974f8ca62⋯.jpg (431.65 KB, 1549x955, 1549:955, 2.JPG)

Hello!

Any cute Kiwis near Albany?

Shoot me an email at kkeewee3@gmail.com and I'll gibe discord or something


 No.371448

>>367553

>>368734

got any other pics?


 No.371576

>>367553

Geeze, idk how NZ has more qt's than Melb does. Would cuddle+lewd


 No.371837

>>284518

>Tauranga

Yeah but I'm hairy af.

Cute boys wouldn't be into that…would they?


 No.372485

>>368734

Don't you post on half-chan's /bant/?

>>247970

What's up lads, just moved to Auckland from Canada and have been looking to meet some people. I've tried to add myself to the Zeemap but it'll probably take a while so is anyone here near the CBD? I'm keen to just talk to someone at this point, my main bro's been dogging me the past few days and all my other friends are on different continents.


 No.372611

>>372485

Hey, I'm near the CBD! Do you have a Discord or anything you would want to talk on?


 No.372623

File: 6a13195e1adeee6⋯.png (3.2 KB, 411x354, 137:118, 159891326477.png)

>>372611

Hey there anon! I don't use Discord a lot but I can keep it open if you want to use that. My username is [95]Love_it!


 No.372625

>>372623

Anon you gotta include the 4 numbers after the hash in your username, otherwise I can't add you!


 No.372626

>>372625

Oops, the hash is #8783


 No.372628

>>372626

Still not working ;_; do you want to try adding me? Mudokan#9934


 No.372629

File: 510a741566b4aa2⋯.png (161.34 KB, 360x360, 1:1, 123533.png)


 No.373057

cute boys there?


 No.373058

any cute boys there?


 No.373716

>>373058

Why not post on the Zeemap friend?


 No.374123

Hey /cuties/, I just added myself to the map but thought I'd say hi!! I'm living vicariously through porn and RP sites since I'm not getting enough at home >>


 No.374170

>>374123

Also added myself, kinda scared about all this


 No.374174

File: da9e9265d37a602⋯.png (44.84 KB, 900x620, 45:31, 1516177200309.png)

>>374170

>>374123

Where you are lads currently living? Also don't feel scared anon!


 No.374185

>>374174

I'm first anon, in Auckland CBD (hoping to be a qt uniboy). I don't seem to be on the map yet though :/


 No.374207

>>374174

Second anon here, in the bay of plenty. Im scared because they could only be in it for sex and i'd be seen as a prude for just wanting to talk to someone


 No.374242

File: de5a221a22f3c55⋯.png (37.25 KB, 824x837, 824:837, 1516730051880.png)

>>374185

I think it only updates once every couple weeks. I was lucky enough to get on it quickly though! Are you studying at AUT?

>>374207

It's a 70/30 split between people who want to talk and people just looking for hookups from my experience


 No.374248

>>374242

Lets hope my luck is favorable then


 No.374356

>>374242

Nah I'm at UoA, so glad I got back to uni today, summer holidays make me wanna die of boredom >>


 No.374502

>>374356

Oh that's cool! I live surprisingly nearby to the campus actually, but I've only been once to use the library. What're you studying anon?

>>374248

At least the odds are in your favour


 No.374508

>>374502

Just started my 3rd year of medical school so I'm over at the hospital campus. Are you a student too or in employment? :3

>>374207

I'm originally from the Bay too! Tauranga's not so bad but when I was living out in the sticks I hated every moment of it. What do you think of the place?


 No.374553

>>374508

Eh, kinda indifferent. Things are nice but its hard to appreciate the location when ive got nothing going on aside from being trapped at school with no friends.


 No.374595

>>374508

Ohh, where's the hospital campus? I didn't realize their were multiple different ones although that does make sense! I personally graduated 3 months ago and I've been working at Grafton hospital for almost 2 months now, but not as a doctor or anything ;P


 No.374617

I fell in love with the bartender at Lenin when I was hammered at a pub crawl last night. If he happens to be here I just want him to know that he's a fucking 10/10.

>>374553

Yeah I struggled with that as well when I was in high school. Do you have plans for when you get out? I honestly found life so much better when I moved away, got a fresh start in a new place with the opportunity to make new friends that actually gave a shit about me. If you're thinking about trying out something new rather than staying where you are then I'd say absolutely go for it, you won't know if it will work out for you until you give it a shot.

>>374595

Oh if you're at Auckland city Hospital then my campus is literally on the other side of Park Road from you, the grey dystopian-looking buildings :P I've got ward rounds over in the hospital proper in the second semester this year and hoping to be posted there full-time for next year.


 No.374662

>>374617

My plans at the moment is to finish the year (hopefully early) and either get into training or start an apprenticeship


 No.374701

>>374617

Oh damn that's really close! I only realized during my shift yesterday that their were UoA buildings there lol. I'm pretty new to town so haven't really figured out where things are in relation to each other. I'll be working at the hospital for a minimum of 5 more months so I'll probably see you during your rounds spookily enough


 No.374861

>>374662

Good plans, if you can get your hands on an apprenticeship or some training straight out of school then you're already setting yourself up well, my younger brother fucked around once he got out and is struggling to pick up anything decent and long-term. Once you're out of high school the world opens up so much, it was like a whole new world once i moved out and came out.

>>374701

That's so cool, fuck we've probably even crossed paths before and not known it. Where are you from if you're not from Auckland?


 No.375076

>>374861

I'm from the UK but have spent the last five years or so in Canada so I sound Canadian according to literally everyone. It's a pretty surreal experience honestly, almost as surreal as knowing their was a qt from /cuteboys/ at my workplace. Do you know what ward you're gonna be in out of curiosity? I'm mainly in the support building which is right next to the car-park on Park Road. I'm also gonna assume that unlike me you're from NZ :P


 No.375124

>>375076

Ahh no I'm not sure what ward I'll be in, probably a general medical one but that's a wild guess. At the moment we have no reason to head over the road, but I think in August we start going over once a week. Hoping to be posted at ACH full time next year though!

I'm actually British too, but I have lived in NZ most of my childhood so I'm kind of expected to consider myself a kiwi really.


 No.375166

>>375124

Ohh ok, I think I should still be there by then! Maybe not for too long after that though, but there's a decent chance I'd see you around before I finished my contract. Where abouts in the UK are your family from? I'm from Scotland myself.


 No.375250

File: b234577e0ffea34⋯.jpg (291.84 KB, 944x1050, 472:525, fufufufu.jpg)

i'm surprised i didn't know this thread exists until now. central auckland / uni of auckland anon here (in halls of residence).

who else does commerce here? it's pretty damn boring but i hope I land a pretty good job with it.


 No.375251

>>375166

I'm from Gloucestershire originally ^^ Left when I was 8 and still haven't been back. I'll hopefully still be active on the NZ thread here by the time I start visiting the hospital, I'll let you know what ward I'm posted to :)

>>375250

Using a picture of Kisumi? A boy after my own heart… I've got friends doing Commerce and they pretty much say the same thing, what are you majoring in?


 No.375252

File: bc385ad239145d0⋯.jpg (29.21 KB, 300x408, 25:34, kisumi2.jpg)

>>375251

I'm majoring in finance. Was doing a double major but dropped because of the stress I was going under. Now I'm enjoying this a lot more, especially the general eds.

I might be picking up a minor in History, since it's a massive passion of mine.

What about you, anon? I should also mention, seeing who you're replying to, that I'm England-born myself. I'm from Kent! Lived here for twelve years now.


 No.375253

File: 93b1f07e4fc243c⋯.jpg (340.33 KB, 700x1050, 2:3, Yukine.(Noragami).full.165….jpg)

>>375252

Ahh, I think most of my friends are accounting majors, a lot of them did a similar thing to you though, starting as a double then switching over to a single major.

I'm in third year medicine over in Grafton campus, living down near Britomart. I would love to be able to minor in politics or history too, but the degree doesn't allow us to take any other courses than our prescribed ones. I've got enough of a workload as it is though :P


 No.375254

File: d5f1387671b4199⋯.jpg (75.91 KB, 1200x1039, 1200:1039, 9s2.jpg)

>>375253

Oof. Medicine is pretty stressful. I knew a few people who cracked under the pressure on the city campus even in the first year.

Are you enjoying it? What are you planning to do with it when you graduate? straight into being a doctor or something else planned?


 No.375255

File: 978fab94c2bb5c4⋯.jpg (53.76 KB, 400x400, 1:1, 114f116a181753a02e1b63286e….jpg)

>>375254

I'm loving it, stressful as it is I can't imagine myself doing anything else. Ideally I'll be straight into work once I'm done with it, so long as there are actually places around :/

Twelve years is about as long as I've been here too, funny that there don't seem to be any actual kiwis showing up in the kiwi thread :P What do you do for fun other than hanging out on /cuteboys/?


 No.375256

File: fe91c3f84371f63⋯.gif (444.31 KB, 167x281, 167:281, lildancer.gif)

>>375255

The usual internet anon stuff, i.e. anime and vidya and weird music tastes.

I'm also pretty into /fa/ stuff, but for actual interests I enjoy worldbuilding, history and going for really long late night walks to god knows where and back home again.

What about you? Got any time for fun things with all the medical study?


 No.375257

File: 5f1dde9f6c92c7f⋯.jpg (107.7 KB, 800x600, 4:3, 1515823347962.jpg)

>>375256

Yep, anime and vidya are pretty much compulsory for anyone on here haha. I'm trying to get a bit more qt atm so it might be worth me dropping into /fa/ as well. I worldbuild too, my pet project atm is a version of Atlantis set in the present. I also spend far too much time ERPing on f-list… >////<


 No.375258

File: db532977fb9ab6b⋯.jpg (91.29 KB, 592x902, 296:451, wired up bunny butt.JPG)

>>375257

that's a really lewd image. saved.

Hah, yeah, my style is trying to not be too overly expensive but still look well fitted but also a little bit effortless at the same time. Lots of effort goes into being effortless.

Though, in all honestly, I'm a bit of a shut in. Don't really have any friends in the city and my flatmates are always out doing other things(foreign exchange so no point getting attached in any way). Most of my interests I pursue along.

Atlantis in the modern day? I've seen something like that on the /r/worldbuilding subleddit.

I had an f-list account, and I RPed on it but I could never bring myself to ERP on it because I am s h y.


 No.375259

File: 3407296906ac731⋯.jpg (55.18 KB, 562x780, 281:390, 1512086952038.jpg)

>>375258

Hehe, I rarely bother saving anything that isn't lewd so I'm pretty short on cute boy images.

I'm mostly a shut-in too, I've got one friend that I go visit occasionally but other than that there's nothing really exciting going on in my life. Glad I'm not alone here :)

That could have been me, though I think there are probably a few other modern Atlantises, it's hardly a novel concept.

F-list is where I can actually get my fetishes and sex drive fulfilled lmao, once I got over the shyness it got fun real quick ;)


 No.375260

File: b07acb91029b842⋯.png (220.96 KB, 500x640, 25:32, rope.png)

>>375259

Were you the one who showed Roman conquest through Atlantis in a map? If so, I'm a massive fan of your map design.

Yeah, my only friend is down south in Otago. I lived down there for most of my time in NZ so it's hometown for me.

Hey, I'm rather slow on responses on here but I'm faster on Discord/kik/whatever, want to drop your contact or add me? Silmaryl#4526


 No.375261

>>375251

Oh damn, we're practically from opposite ends of the country then lol! Do you remember much about Glouchestershire? I nearly ended up living in Exeter for a few years because my buddy went to Bristol for Uni, so I'm a little curious about what I missed out on from Western-ish England. And yeah that sounds good anon, how many more years of schooling do you have though? You must be getting close to finished if you're already getting placements

>>375250

Evening lad, what kinda job are you hoping to get?


 No.375262

File: 3c4bfb16a58e1be⋯.jpg (122.76 KB, 600x516, 50:43, dance.jpg)

>>375261

I'm hoping to get a job in investment banking and/or working in a hedge fund. Probably not in New Zealand, ideally it would be the States or somewhere lovely in Europe.


 No.375263

>>375262

Where would somewhere lovely be for you anon? I've been looking at the Netherlands myself to be honest, even if the weather isn't always great. It just seems like a pretty comfy place to live, with the added bonus that I'll have plenty of legroom there for once in my life.


 No.375264

>>375260

Just sent you an add on discord :)

>>375261

Barely remember a thing lmao. I'm hoping to head back for sixth year overseas elective though. I'm on year three of six, I'm technically not even at the halfway point until the end of the year.


 No.375265

File: d1192fc8f39df92⋯.jpg (403.7 KB, 1691x1691, 1:1, bedroom smooch.jpg)

>>375263

The Netherlands, yeah! I've heard it's got some of the highest innovative outputs across all sectors in the world. Plus, it's a very free country. Nice and comfy, assuming we don't drown there.


 No.375267

>>375264

Fair enough haha, I've just always been quite curious since my bro had such good things to say about Bristol and the people he met from the region. I hope you enjoy your 6th year in the UK, it's a pretty nice country and I get a lil homesick sometimes

>>375265

Exactly, I just hope it isn't too hard to learn Dutch! It seems pretty much ideal otherwise.


 No.375269

>>375267

I think Dutch has a shared root with English, so learning it shouldn't be too difficult! What do you do for work, anon?


 No.375270

>>375269

I'm not super worried honestly, I studied Danish at my university for two years and it was a cool experience (apparently my school was #2 in the world for Danish outside of Denmark). So I'm (over?)confident that I'd be able to pickup Dutch if I was living there after a little while. I work with a Dutch guy at the Grafton hospital so hopefully I can pick some phrases up off of him, although we've all been nightmarishly busy since I started around a month ago. I'm working in the support building for the next couple of months, which is kinda scary because my department is just myself and a part-timer!

I'm guessing you're a full time student, is that right? If thats the case I hope you're still having fun even if you're a commerce major :P. Do you go to AUT by any chance?


 No.375487

>>375267

Cheers man :) I'm looking forward to heading back, if we're both still around on here in 2021 then I'll let you know what it's like back there :P


 No.375620

File: 8749826058195e7⋯.jpg (285.9 KB, 1800x2060, 90:103, 2b.jpg)

Hey guys, just wanting to let you all know that I'm an anon's little bitch at the moment. I've got a plug in my ass that he can control from his apartment, I'm locked in chastity, and he's making me post this shit to all of you because I keep losing at fucking pictionary. Love you all!


 No.376246

File: 6cda1c32980ae74⋯.gif (1.52 MB, 356x200, 89:50, 1423396029437.gif)

Keeping this thread alive sluts!

hmu if you wanna chat

Discord: PJ#0387

Kik: stoopyboi

>>375620

Also congratulations anon. Living the dream


 No.377511

New Zealand girls for residency


 No.377586

File: 5c440d3c3001608⋯.jpg (34.84 KB, 449x604, 449:604, 1522119202742.jpg)

I'm in Central Auckland until the end of the month, looking for people to chat with and maybe hang out.

MrAnderson#1465


 No.380007

File: 0e34353a97b7252⋯.png (582.88 KB, 800x985, 160:197, yand.png)

Who else uni lad here? I'm at UoA and it's shit


 No.380370


 No.381102


 No.381234

>>375260

don't add this ghosting cunt, he has a reputation for a reason


 No.381577

Just posting in case anyone wants to talk.


 No.381579

>>381577

I might want to talk. What shall we talk about?


 No.381580

>>381579

Eh, anything that you want to get off your chest, something to anonymously vent about. Or maybe just how your day was.


 No.381581

>>381580

You got a Discord? I might be out for a bit, but I would like to talk.


 No.381582

>>381581

GaryTheShrimp#3236


 No.383688

File: 8a2dd61f1178030⋯.gif (19.34 KB, 691x543, 691:543, 1392841188411.gif)

What happened to the zeemap?


 No.388826

>>381234

What do you mean? I've heard nothing of a reputation? What has he done?


 No.388981

File: bbc579277ad1321⋯.gif (5.98 MB, 640x337, 640:337, SmartSelect_20180724-13420….gif)

>>383688

Zeemap's dead, baby. Zeemap's dead.


 No.396658

>>247970

wanganui right here boy


 No.400183

who wants to have sex?




[Return][Go to top][Catalog][Nerve Center][Cancer][Post a Reply]
Delete Post [ ]
[]
[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / abdl / animu / doomer / girltalk / mde / tingles / vg / wmafsex ]