[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / 1776q / b2 / choroy / doomer / fast / freeb / girltalk / lovelive ]

/newsplus/ - News +

Read the News!
Winner of the 82rd Attention-Hungry Games
/tikilounge/ - Relax, take it easy

June 2019 - 8chan Transparency Report
Email
Comment *
File
Password (Randomized for file and post deletion; you may also set your own.)
* = required field[▶ Show post options & limits]
Confused? See the FAQ.
Embed
(replaces files and can be used instead)
Options

Allowed file types:jpg, jpeg, gif, png, webm, mp4
Max filesize is 16 MB.
Max image dimensions are 15000 x 15000.
You may upload 5 per post.


THE RULES
The heartbeat of 8chan is strong


File: cc79efcffabbdd7⋯.png (922.38 KB, 947x426, 947:426, whales.png)

 No.243972

The Japanese began whaling again Monday, with five whaling boats returning to the port of Kushiro with their first catch in 31 years.

Workers in blue overalls celebrated with sake as two minke whales were lifted from boats by crane and placed on the back of a truck to transport them to a portside factory for processing, The Associated Press reported.

https://dailycaller.com/2019/07/01/japan-whale-hunting/

 No.243982

grorious nippon

never ever soy again


 No.243984

>>243972

>implying they ever stopped


 No.243987

Fuck Whales.

I'm a dietary Vegan, and I say, "FUCK WHALES."

They do NOTHING besides looking cool and shit in the ocean.

Useless fucks.


 No.244003

File: aaccd65397e5040⋯.jpg (10.16 KB, 193x261, 193:261, 1529358108277.jpg)

Where can I order whale meat online?


 No.244005

good. whales are the reason game are shitty. fucking loot boxes


 No.244032

FUCKA YEEEEW WHAAAREES AND FUCKA YEEEW DORRPHHEEEN!


 No.244054

>>243972

Good, I'll have some whale bacon next time I'm there. It tastes great.

Go fuck yourself Greenpeace, you can munch on vegetables yourself.


 No.244056

This isn't a positive development. Whales are more important than Japanese culture.


 No.244060

File: d99e3bded802c7e⋯.png (112.47 KB, 800x750, 16:15, 26238938_1994437400796747_….png)

>>244032

LOL SO RANDUM XD XD


 No.244062

>Muh poor whales.

Worry more about nigger rapefugees raping and killing your own people ffs.


 No.244075

BS they've been legally whaling for years, they just had restrictions on the amount they could catch and as to where they could whale.


 No.244091

>>244075

Nah, they did that under 'scientific research', while still pretending to follow regulations.

In this case they just said fuck it and revealed their power level.


 No.244097

Probably not the best idea to hunt K-type reproductive animals. Also, at that level of trophic placement there's bound to be a fuckload of mercury in their fatty tissue with how screwed the ocean is.


 No.244102

>>244097

Considering how much shit China is dumping into the Pacific Oceans it's no wonder Japs are becoming infertile.


 No.244243

File: 2cc5b784a09737d⋯.jpg (265.66 KB, 1646x1442, 823:721, cc5ac76229610c4305fed39366….jpg)

>>244003

Hunt for it yourself, faggot

>>244005

What the fuck does any of that have to do with whaling?

>>244054

>bacon is a thing in Japan

Why do Americans take pride in being retarded on painful and cringe-inducing levels? Why don't you have something that exists like, I dunno, a WHALE STEAK?

>>244056

Both are infinitely more important than a PETA bitchboy/roastie like you

>>244060

How fucking new are you, homo?

>>244097

>>244102

Hopefully the Japs realize this and start whaling for sport


 No.244257

>>244102

Fucking chinks


 No.244269

File: c413a32d97d8486⋯.gif (281.74 KB, 800x547, 800:547, whale_bacon.gif)

>>244243

Whale bacon exists in Japan and I've eaten it before. Note the katakana saying Bacon. The hiragana part says kujira, whale.

バカ外人


 No.244270

>>244269

>畝須

>1. ridged whale meat used to make whale

Goddamn that's a super specific specific term.

So Japs be like "real bacon" made from unesu.

unesu = (ridged whale meat used to make whale bacon)


 No.244424

#18 of 3000000(or mio dead-o, whichever-a com-a first—–a

ronnie-a, why u daddy-a gotta fag shitta pornografia onna goldwater.com?

he lick-a yor bambino di-a-per ronnie?

I duble-a dog-a dare now i aint ever gonn-a quit..ever, while, ima old and gonna die-a soon-a so i quit den-a

mio stopa da horror show-a for-a now..bleeeeeech!!!! dead-a bambinos is am sicko i post-a faggetto incesto

The /n/pire strikes back!

How-a dare-a u for da remove /n/ anona private chat-a from-a da fron-a pag, we no gotta homo to plot da shenanigans agin da Watkins!!

den-a myou- put-a /newspus/-a inna kink of shekels links-a?

u deleeta mio treads-a so mio post-a moria pornogramafia faggetto, you faggetto

you dorty pedo-a fillapino-a purrvayor of da porn sexy tourista Jimbo! I heer yor-a porny-a awdeeo books-a! fap-a fap-a!

and yor-a son-a from-a da coreean whore-a dat i wanna-a do da anal sexy wit!

/n/-a was-a always-a containtmeno-a board for the lokes[sic] of mio

i'm-a {sac} of this shit and aint gonna take it no moria alonga wit Neptuna ala sea, and da just-kiss-it(he a faggot, but he-a ok-a and da olda gent, /killcen/a

You doity scum throw-a old senior citisen out-a ina street-a?

I smeer-a shits-a on-a yor wallas

Young master Watkins here!

Let me take my penis out, while I get hard being in control(You guys do know that this is my website,right?)

n/n/n/n/n/n/n/n/n/n/n/n/n//n/n/n/n/n/n/n/n/ow on-a da front board

Ima kray…zeee…-a for da syco meat-a ball-a Neptuna ala sea put him /n/n/n/ow on-a da fron-a page-a

put-a mio back-a inna mio containmeto boardo-a

PLEASE L'ETERNEL RETOUR it

and then take it away again haha……heee-a and thenL'ETERNEL RETOUR it again! -a

jj




[Return][Go to top][Catalog][Nerve Center][Cancer][Post a Reply]
[]
[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / 1776q / b2 / choroy / doomer / fast / freeb / girltalk / lovelive ]