[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / agatha2 / animu / cafechan / doomer / jenny / leftpol / tingles / vg ]

/vichan/ - Śmieszne obrazki

8chan Cup Knockout Stage - Friday, January 18 at 08:00 p.m. GMT
Winner of the 65rd Attention-Hungry Games
/cure/ - Your obscure board for medical-tan appreciation

December 2018 - 8chan Transparency Report
E-mail
Komentarz *
Plik
Hasło (Randomized for file and post deletion; you may also set your own.)
* = pole wymagane[▶ Pokaż opcje posta oraz limity]
Confused? See the FAQ.
Osadź
(zamiast plików)
Oekaki
Pokaż aplet oekaki
(zamiast plików)
Opcje

Zezwolone typy plików:jpg, jpeg, gif, png, webm, mp4, swf, pdf
Maksymalny rozmiar pliku to 16 MB.
Maksymalne wymiary obrazka to 15000 x 15000.
Możesz wysłać 5 obrazków na post.


top keg

File: f77f6a99381ea27⋯.jpg (7,64 KB, 275x183, 275:183, images.jpg)

 No.54755

Call Center, jakieś porady jak zostać poważnym żydowskim telemarketerem na burzliwe czasy?

Wracam do call center bo moje miasto to ich zagłębie i jedyna rozsądna praca(no chyba że wolę minimalną krajową, na czarno i bez premii i bonusów, oslo może mi to pomoże wychodzić do ludzi), ale się cykam. Jak dorabiałem kilka lat temu jako podwiek to miałem mocno wyjebane więc średnio 1 sprzedaż dziennie, przychodziłem do pracy na 2 godziny i wychodziłem mówiąc że mnie brzuch boli itp, ale teraz bym chciał się w to zaangażować, żeby serio mieć z tego jakieś pieniążki, mieszkam z madre więc sobie odłożę na zygzaka mcqueena w pare miesięcy bo wpierdalanie za darmo, a jak znajdę pracę to pewnie się z 300 ziko maks będę dokładał więc wyjebane jajca.

Jakieś porady jak zostać dobrym gojem i zarabiać w call center? Jak macie jakieś doświadczenie to się możecie podzielić. Benzo odpada bo kiedyś byłem wjebany i nie chcę do tego wracać.

 No.54757

Pojebalo cie? Nie wiesz jak dziala call center? To praca na przetrwanie az cie nie wyjebia. W niesprzedazowym call centerze wytrzymalem miesiac i mnie i tak wyjebali. W 2018 moj najdluzszy staz zawodowy.


 No.54758

>>54757

Znam sporo osób, które w cc pracują po pół roku, do dwóch lat nawet, a ja szukam czegoś na najbliższe kilka miesięcy. CC najrozsądniej wychodzi dla mnie, przynajmnije mając porównanie do budowy i terki. Budowa w zime to chujoza a jak nie jesteś Januszem z doświadczeniem kilkuletnim to gówno zarobisz, a terka to już kompletne dno. Chcę spróbować i dać sobie czas do kwietnia/maja aż coś lepszego znajdę, a do tego czasu coś sobie odłożę.


 No.54768

>>54757

Popracujesz kilka dni i zaczna cie mobbingowac, ze za malo sprzedajesz.


 No.54769

>>54768

To do opa


 No.54770

>>54769

zwroc uwage na umowe, czy nie ma xxx zl kary jak nie przepracujesz xxx godzin


 No.54788

>>54755

mieszkaniec lublina wykryty xDDD


 No.54795

pojebało cię kurwa opie? call centre to najgorsze dno, jakie może być. nie ma, kurwa, w tym kraju gorszej roboty.

chcesz coś na kilka miesięcy? to już lepiej zatrudnij się do grabienia liści! poważnie: słonko świeci, na powietrzu, spokojnie sobie trochę z grabkami pozasuwasz bezstresowo i fajrant. zarobki jak w CC, a może nawet trochę większe. poza tym nikt cię nie wkurwia i masz świadomość, że robisz coś dobrego dla społeczeństwa.

masz trochę większego socjal skilla? może poczta polska? oczywiście jako listonosz, bo asystent to rak. też zasuwasz sobie po osiedlach, chociaż oczywiści najlepiej jest zatrudnić się na parę miesięcy w okresie wiosenno-letnim.

jebać CC. wolałbym kurwa kraść niż tam robić. ps to prawda


 No.54796

>>54795

też polecam listonosza. raz na jakiś czas ktoś cię wkurwi, ale generalnie spoko praca.


 No.54810

jak juz musisz robaczyc na sluchawie to polecam helpdesk im bardziej techniczny tym lepiej bo z tego mozesz sie przekwalifikowac na cos normalniejszego (ja tak zrobilem i wygralem zycie xD) Poletzam opq. Miedzy rozmowami przygotuj sie do jakiegos fajnego certyfikatu albo zacznij cokolwiek programowac chociazby automatyczne testy czy cus.


 No.54817

>>54795

>pojebało cię kurwa opie? call centre to najgorsze dno, jakie może być. nie ma, kurwa, w tym kraju gorszej roboty.

to, po stokroć kurwa to


 No.54841

>obozy pracy kiedyś

harowanie fizyczny zapierdol

>obozy pracy dziś

siedzenie na słuchawce i wciskanie ludziom gówna

kiedyś było lepiej jednak


 No.54849

>>54841

>obozy pracy dziś

>siedzenie na słuchawce i wciskanie ludziom gówna

do tego dodałbym jeszcze sprzątanie, magazyn, wypełnianie tabelek w wordzie i excelu i klepanie prezentacji w pp


 No.54852

>>54841

fizyczny zapierdol, gdy masz dobrą ekipę i fajna atmosfera jest, to jest milion razy lepszy niż call center gdzie literalnie po godzinie chcesz zapierdolić się i wszystkich wokół


 No.54868

>>54852

xD no chyba kurwa jednak nie do konca

trzeba miec predyspozycje do takiej roboty, popracuj na zewnatrz przy polskiej zjebanej pogodzie to bedziesz tak samo chcial się zajebac jak na słuchawie - enjoy wstawanie o 5 i zapierdol przez 10 h.

ktos kto mało/nigdy nie pracował na budowie może gadac takie pierdoly- jesli juz to jakas wykonczeniowka w srodku - tez jest dosc ciezko, ale przynajmniej nie wieje i nie kapie na leb.

aczkolwiek zawsze smiecham z projekcji korpoanonow i callcenterowcow jakby to woleli pracowac na budowie xd prosze bardzo - idzcie- teraz jest od chuja miejsc pracy w budowlance, nawet ukraincy maja po 15-20zl/h, nie trzeba nic umiec, braki sa tak duze ze przyjmuja bez doswiadczenia, tylko to troche ciezsza i bardziej odpowiedzialna robota gadania przez telefon.


 No.54873

>>54868

pracowałem kiedyś fizycznie na magazynie, po godzinie zwymiotowałem im na podłogę i się zwolniłem


 No.54878

>>54868

ale ja pracowałem na budowie xD jako pomocnik murarza (gdzie nie wejdzie cała cegła, tam wejdzie pół cegły, gdzie nie wejdzie pół cegły, tam wejdzie zaprawa i jebać twoje mostki cieplne xD). Nie miałem większych problemów, żeby robić po 9,10h jeśli mi na to głowa pozwalała(brak spierdolenia wtedy). Robiłem też w call center i literalnie po niecałych dwóch godzinach rzuciłem i byłem tak wkurwiony, że musiałem tydzień odreagowywać.


 No.54885

danonie jak call center to tylko przychodząca, po pierwsze wychodzące sprzedażówki to w większości ałtsorcingowe gunwo gdzie jest parcie na wynik premie mogą być kuszące ale w 90% to jebanie pracownika na wszystkim, na przychodzących masz tak naprawdę tylko parcie na czas rozmów a i to nie wszędzie jak się wdrożysz to zajebiście idzie, jedyne co wkurwia to jak musisz tłumaczyć cepom coś co nawciskali im goście ze sprzedaży ale i tak wolę bo stabilniejsza i mniejsze parcie


 No.54889

kurwa ale jebane debile i nieuki

cza bylo sie uczyc haha


 No.54913

>>54868

w korpo chca na budowie robic? to jakis odpowiednik cuckoldu pracowego?


 No.54914

>>54885

przychodzaca jest o tyle dobra, ze cie nie wyjebia od razu, co i tak nic nie zmienia, bo po 8h pierdolenia jestes zjebany. Gardlo tez jest wysuszone. Trzymaja tam stare baby ktore sie na wszystko godza i maja odpowiedni czas rozmow.


 No.56882

To uczucie gdy pierwszy lepszy pan Tomek po politologii robiący na słuchawce zarabia więcej niż niejeden absolwent jakichś mechatronik na kiju z kilkuletnim doświadczeniem.


 No.56884

>>56882

Bzdury. Na słuchawce lepiej od sprzątaczki zarabia mniejszy % telemarketerów niż mechatroników, przecież to jest robota dla najgorszych proli z koszmarnym przemiałem ludzi bo po prostu nieliczni są w stanie to robić a z tej grupy nieliczni robią to dobrze.


 No.56885

było się uczyć to byś teraz nie robaczył


 No.56886

>>56884

To samo duże zagraniczne korpo w stolicy:

>anon mechatronik piszący soft dla systemów wbudowanych, znajomość angielskiego spokojnie na poziomie C1, biegła znajomość C z wszystkimi jego odmianami takimi ja Embedded i C++, podstawowa Javy, C# i Pythona

- na start 2200 netto

- po roku 2400

- po dwóch 2600

- po trzech 2800

kolejna podwyżka najwcześniej za 2 lata, a jak mi coś się nie podoba, to mam wypierdalać, bo podobno jest 10 na moje miejsce

>pan Tomek po politologii robiący na słuchawce

- po roku pracy 3600 netto z umową o pracę i jakimiś dodatkowymi profitami

fakt że obsługuje klientów zagranicznych i podobno nieźle zna angielski, ale to łatwiejsze niż grzebanie się w over9000 linijkach kodu i sprawdzanie czy urządzenie zadziała

>22-letnie karyny z HR, skończony max. licencjat na prywatnej uczelni

4-6k netto w zależności od wielkości cyców i słuchania "poleceń służbowych"

Nie wspominając już o kadrze kierowniczo-menedżerskiej która wpada raz na tydzień albo i rzadziej żeby pozarywać siksy z HRu i powyżywać się na taniej sile roboczej dzięki której cała firma jest w stanie funkcjonować


 No.56887

>>56886

hahahahahah co za pierdolony frajer


 No.56889

myślałeś czasem żeby ukraść pieniądze albo przynajmniej zapierdolić kilku śmieci z kasty?


 No.56890

>>56887

mówisz o swoim starym?

>>56889

i chuj to da, jak wszędzie są takie same zasady


 No.56891

>>56890

przestępczość zmieni twoje życie (łatwe pieniądze i wreszcie życie jak człowiek) i śmiecia z kasty na którego trafi retrybucja (utrata hajsu albo obcięte palce i kałuża krwi)


 No.56892

>>56886

lekarz rezydent ma 4k już na studiach i z dyżurów dodatkowe 6k bo robią w kilku szpitalach na raz


 No.56893

>>56892

no co ty, lekarze to biedacy

tak jak piszesz jest tylko jeśli są z kasty i ich rodzina posiada prywatny gabinet


 No.56894

>>56892

nie każdy

zależy gdzie pracuje, czy bierze dodatkowe zlecenia w prywatnych klinikach i czy ma swój własny gabinet

jak jest szeregowym internistą w szpitalu powiatowym i nie robi nic ponad to, to nie zgarnie więcej niż 3k


 No.56895

>>56893

>>56894

u mnie lekarze jeżdżą porsche i chodzą opaleni cały rok bo co 2 tygodnie wakacje na karaibach


 No.56896

>>56895

to kiedy oni pracują jak co 2 tygodnie urlop? xD


 No.56897

>>56896

właśnie chuja oni pracują tak naprawdę


 No.56898

>>56897

no to chyba jacyś dyrektorzy, kierownicy i ordynatorzy którzy prowadzą nadzór zlecając go tak naprawdę komu innemu

zresztą nie trzeba być lekarzem w branży medycznej żeby zarabiać duże szekle

wystarczy rozkręcić prywatną klinikę zatrudniając w niej lekarzy których nie stać na prywatne gabinety, przeznaczając na wynagrodzenia dla nich powiedzmy 30% dochodów


 No.56899

>>56898

zwykli lekarze rezydenci


 No.56903

>>56898

>wystarczy rozkręcić prywatną klinikę

<wystarczy

w polsce masz na to szansę tylko jak jesteś z kasty

cała legislacja jest pod to zrobiona

nawet jak rozkręcisz klinikę nie będąc z kasty to policja, sąd, sandepid i urząd skarbowy szybko zrobią z tobą porządek

a na biznesy synów i córek z kasty przymykają oko


 No.56904

>>56899

rezydent here, zaraz wam napiszę prawdę o papieżu i zarabianiu pieniędzy


 No.56907

>>56886

dziadzia? pokaż mi karynę z hr zarabiającą 6k netto xD


 No.56909

>>56907

w zagranicznym korpo zarabiają bez problemu

i jeszcze coś im pod stołem skapnie jak dobrze zrobią loda szefowi

one dostają za sam wygląd


 No.56911

>>56909

po co przeplacac za karyny? chyba, ze to sekretarki w panstwowych spolkach czy nbp


 No.56914

>>56911

wygląd takiej karyny jest po prostu wizytówką firmy

jak przyjdzie ważny gość i zobaczy brzydką, grubą, w motznych okularach i z tłustymi włosami, to źle to będzie wyglądać

a na ładną przynajmniej miło popatrzeć i może nawet coś więcej

i taka ładna ma duże wymagania płacowe


 No.56954

>>56904

Aktualizacja: idę bawić się z dzieckiem nie chce mi się odpisywać krawedziowcom


 No.56955

miał być fred o telemarketerach a zrobił się o lekarzach xD

ale fakt że marketerzy, domokrążcy, "fachowcy" i różnego rodzaju doradcy to najbardziej wkurwiające grupy zawodowe




[Powrót][Do góry][Katalog][Nerve Center][Cancer][Post a Reply]
[]
[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / agatha2 / animu / cafechan / doomer / jenny / leftpol / tingles / vg ]