[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / bbbb / firechan / fur / lang / madchan / radcorp / strek / traffick ]

/vichan/ - pl.vichan.net

Forum o siq

Katalog

Winner of the 15th Attention-Hungry Games
/leftyweebpol/ - Anime girls against capitalism!
E-mail
Temat
Komentarz *
Plik *
* = pole wymagane[▶ Pokaż opcje posta oraz limity]
Confused? See the FAQ.
Osadź
(zamiast plików)
Opcje
Hasło (Do usuwania plików i postów)

Zezwolone typy plików:jpg, jpeg, gif, png, webm, mp4, swf, pdf
Maksymalny rozmiar pliku to 12 MB.
Maksymalne wymiary obrazka to 10000 x 10000.
Możesz wysłać 5 obrazków na post.


top kek

File: 47ea1f69554e763⋯.mp4 (4,17 MB, 680x510, 4:3, .reginald_died_for_your_si….mp4)

 No.1035[Odpowiedź]

Have you taken the brown pill yet, mateys?

it's a tough pill to swallow! The brown pill was founded in 1999 by Sir Reginald Brownpill, who presents and narrates the attached video.

Forget red and blue pills, brown pills are the way of the future.

Video related. Please leave your questions, comments, and concerns below about this radical new paradigm of thinking!

Swallow the brown pill today! Red pills are for fedora fucking wearing faggots, blue pills are for the ignorant masses. Ignore the other le epin /pol/ maymays, this one is the readl deal

mike matey



File: 1ffba617e18a49d⋯.png (807,06 KB, 940x928, 235:232, 1ffba617e18a49da718e1ca1aa….png)

 No.1034[Odpowiedź]

Hey guys :^) This is just a test

39572529404154086



File: 231f191e413b3f3⋯.jpg (26,42 KB, 400x373, 400:373, 1x0xwesn.vichan.jpg)

 No.994[Odpowiedź]

O jak gurwa nienawidzę motocyklistów i motocyklizmu jako takiego :)

Inb4 mam prawko kategorie abt a motur sprzedałem z zyskiem!

3 posty oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1003

>>1002

właśnie zapomniałem żeby przekręcić spryskiwacze w obie strony żeby tych chujów rowerzystów i motorzystów chlapać


 No.1004

File: 001451c192e7af0⋯.gif (28,98 KB, 300x206, 150:103, angel.gif)

ehh czemoo nie mam do dyspozycji podobnie wyposażonego ałta jak aston james blond do oczyszczania ulicz z tego obsranego motoscierwa? byłbym aniołem śmierci a tak jestem żywym gunwem :3


 No.1012

Nie zapominajmy o szkalowaniu

>rowerzystów

>biegaczy


 No.1013

>>1012

>jadę przez zadupie, droga kręta, wąska, jest chodnik

>ale pan rowerzysta ma górski rower i obciśle ubranie to będzie jebany skurwiel jechał ulicą, a korek za nim na kilkanaście aut


 No.1033

>>1013

ma do tego prawo, a nawet obowiązek, o ile na drodze ograniczenie nie jest wyższe, niż 50 km/h, a na chodniku nie ma wyznaczonej ścieżki rowerowej

jeśli droga jest kręta i wąska, i tak nie powinieneś zapierdalać szybko

anon znaczy mający wyjebane na to, co myślą sobie jakieś normidła jadące za nim z loszkami i gówniakami w siedzeniach dla pasażerów




File: 0a54275fedba599⋯.jpg (6,67 KB, 212x159, 4:3, Dsc00001lg.jpg)

 No.997[Odpowiedź]

hej ziomeczki

jaki jest teras zasempczy po tym jak vichuj wypadl z kocyka a cebularz taki chujowy i niezjadliwy elo [cool][czesc]

czagz ty już wiesz co masz zrobicz

8 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1015

>>1011

ale jak to? gdzie zastępczy jakiś?


 No.1016

>>1015

Tylko tutej


 No.1018

>>1016

>>1016

Ale co się zesrało, czyżby to słynne AGD się wjebało czaksowi na chatę, czy tylko nie opłacić serwera?


 No.1019

>>1018

Jest, wszedł na rower ponownie


 No.1032




File: 7ff3c7cf933c0eb⋯.png (257,13 KB, 538x357, 538:357, 13432563732.png)

 No.1010[Odpowiedź]

dajcie wszystko co macie z tą małą kurwą

 No.1014

Sap twacz mur mur mur mur niasza


 No.1020

dobrze że zdechła szmata


 No.1021

test


 No.1030

Test




File: 2e7e2b4f9e5e2b8⋯.jpg (116,85 KB, 600x526, 300:263, prawdziwy papaj.jpg)

 No.1028[Odpowiedź]

czy vichuj znowu spat? pic unrelated

 No.1029

no właśnie nie rozkminiam. Zakładam, że czaks nie opłacił serva i poszło w ciull




File: 03076d0241a069f⋯.jpg (17,12 KB, 800x450, 16:9, wojak.jpg)

 No.1022[Odpowiedź]

Droga Administracjo,

dostałem bana na wszystkie boardy na vi za "possible CP spam detected". Widzę tylko dwie możliwości dla wyjaśnienia tej sytuacji. Albo mam zawirusowany kompe i jakiś bot lub kuc pedoni postuje placki przez moje IP, albo jakiś chujowuy skrypt tej strony uznał następujący fragment opowiadania o pijaku z podlasia, którego część zapostowałem niedawno na /lit/ za cp. Cytuję ów fragment:

>Chwile szemranego relaksu przy papierosie przerywa nam warkot samochodowego silnika. Do letniskowego domku Pana Jacka zajechali właśnie nowi goście. Z auta wysiada ot zwyczajna rodzina: mąż, żona, dwóch chłopców w wieku, na oko cztery i osiem lat. Z bagażnika wyskakuje piękny wilczur. Po chwili dołącza do nich gospodarz, a za nim podążają wiernie dwa kundelki.

>Pan Jacek ściska ochoczo rękę mężczyzny, po czym obdarza jego żonę nieznacznym, jakby trochę nieśmiałym skinieniem głowy. Następnie zaczyna oprowadzać gości po niewielkim domku i jego okolicy. Domek ów mocno kontrastuje ze stojącą nieopodal chatą pana Jacka. Nie dlatego, że jest jakoś specjalnie urokliwy – jest po prostu czysty i całkiem schludnie urządzony. Widać jednak z daleka, że żonie to nie wystarcza. Małżonek stara się ją przekonać. Spór zażegnuje gospodarz. Prowadząc przez moment parę, wskazuje im widok na całe swoje włości – ten sam, który wcześniej z dumą pokazał nam. Kobieta jest pod wrażeniem, lecz po chwili wskazuje z zapytaniem na nasz obóz. Pan Jacek zaczyna im coś tłumaczyć, a oni kiwają głowami ze zrozumieniem.

>Dzieci nie żywiąc podobnych obaw co rodzice, bawią się w najlepsze. Starszy chłopak stara się skumać swoją wilczycę z Reksiem i Kojocikiem, biega, skacze, tarza się z nimi i wygląda na przeszczęśliwego. Młodszy usilnie próbuje dosiąść jednego ze świniaków, zresztą ku ogólnej uciesze, której zdaje się nie podzielać jedynie jego matka.

Koniec cytatu.

Jeśli jest w tym fragmencie coś, co przez idiotę, lub przez głupi skrypt może zostać uznane za placki to niewątpliwie jest to fragment, w którym dwóch chłopców w wieku na oko 4 i 8 lat bawi się na wsi ze stadem świń i psów. Naprawdę, super placki kurwo.

W związku z powyższym, upraszam Post za długi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć jego pełną treść.

 No.1023

Pewnie na zakresie dostałeś

Musisz napisać do czaksa o komturkode

Tu czaki nie bywa


 No.1024

>>1023

Dzięki anone, tak zrobię


 No.1026

kurwa serio mam shadowbana z tym zesralem sie i smierdzi bo zapostowałem fred nakłaniający do trollowania feministycznego konkursu fotograficznego? co dalej vihenie? bany za nigger jak na koniczynie? was to już do reszty pojebało tam


 No.1027

>>1026

Bardzo bym się zdziwił gdyby to była prawda

Może masz na zakresie bana

Tak czy siak pisz na ircu do czaksa, on nie lubi takich akcji i cokolwiek o nim się mówi to lubi anonie i anonizm




File: fae570c075b7428⋯.webm (2,48 MB, 1280x720, 16:9, 1496853705723.webm)

 No.967[Odpowiedź]

Wobobobobob

 No.968

File: e05146a0a16787e⋯.webm (1,38 MB, 764x720, 191:180, 1497024899090.webm)


 No.972

File: 66154bbf33ca0db⋯.webm (286,39 KB, 250x538, 125:269, 1501506229475.webm)

Ale sooka


 No.1025

File: 78560e6ac4729aa⋯.webm (3,48 MB, 992x558, 16:9, 1500126978160.webm)




File: db39fe3a0aad13a⋯.gif (964,53 KB, 300x211, 300:211, g.gif)

 No.965[Odpowiedź]

czy jest możliwe że vichuj już nie wruci?

anony co to będzie jak nie wróci? xD

czego go nie ma wgl xd

10 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.986

>>985

i siem zesral

ty;le raka nigfy tam nie było co teras :0


 No.987

>>984

muszę się nauczyć jak into bitcoin bo totalna nowopizda hir


 No.993

File: 69bd05063d05824⋯.png (403,78 KB, 820x356, 205:89, 1wyqu1l5.vichan.png)

>>987

wchodzisz na 4coins.pl albo inpay.pl/buy

i poprostu wpisujesz adres 19CoVRPxPCsdzG3XHk2GxsnfegphQNFduo

a płacić możesz albo przelewem albo w żabce nawet


 No.996

>>985

I chuj wróciłem z wyprawy do lasu suwalskiego i znowu nie ma

Eh kurwa słabo

Czuję że nie ma dla mnie miejsca w Internecie do marnowania czasu


 No.1017

>>993

dzięki




File: 60d7894e804cb2a⋯.jpg (2,42 MB, 480x270, 16:9, Omb4CWC.jpg)

 No.988[Odpowiedź]

i znowu vi się spierdoliło xD

kisne z tego podchana

 No.989


 No.990

>>989

ale na ip z Tora jest man na zakres xD


 No.991

>>990

Ja tam jakiś postuje


 No.992

>>990

ja tostuję normalnie


 No.1008

>>988

Czy tam krew z niego buchnęła?




File: 3b6a478c713481a⋯.jpg (19,51 KB, 300x300, 1:1, czacha.jpg)

 No.982[Odpowiedź]

zapasowym karabinu jest vichuj a vichuja kurabin

taaaaaaaka INCEPCJA ze jprdl xD



File: b9695a8d195bb3c⋯.jpg (40,88 KB, 600x429, 200:143, 2283081505.jpg)

 No.977[Odpowiedź]

A Ci myślą, że Vi nie jeździ

Jak z Was kisnę nowopizdy xD

znajcie łaskę Pana

http://pl.vichandcxw4gm3wy.onion/*/

 No.979

>>977

dzięki aną


 No.980

>>977

no i gdzie jeździ jak nie jeździ czo?

no klikam i nicz się nie dzieje jest dokładnie tak samo jak przy pl.vichan.net

K Ł A M L I W Y W R E D N Y P A N A N O N


 No.981

>>980

tor to protip




File: 41b7989aa9c49a7⋯.gif (1,05 MB, 141x255, 47:85, 1wz1x2hj.vichan.gif)

 No.929[Odpowiedź]

vihen zdeh xD

powspominajmy najlepsze memixy

15 postów oraz 3 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.960

>>948

>kro

Nie uciekniesz.

t: ten drugi


 No.961

>>960

to my

sieroty po vi


 No.962

File: 14020b501191465⋯.jpg (52,88 KB, 628x440, 157:110, śmiechłem krokodyl.jpg)

File: 5adab54ca2df45f⋯.png (258,13 KB, 300x502, 150:251, krochan.png)

>>960

ciekawe co u sevena

może by ogarnął nowe kro xD


 No.975

>>962

Dla nas trzech? xD


 No.976

>>975

Kiedyś było fajnie, nawet we trzech xD




File: c8838330a8e06f5⋯.gif (668,96 KB, 450x268, 225:134, malpa-gif-gif.gif)

 No.955[Odpowiedź]

i co kurwy nauczyłybyście się kurwy kaj into tor kurwy

 No.959

Jaki jest onionowy adres, bo to co wylurkowalem nie jeździ?


 No.963

>>959

pl.vichandcxw4gm3wy.onion [cool][czesc]


 No.964

>>963

dziękuję pan anon :3




File: 95d015628fbb3f7⋯.jpg (77,89 KB, 1080x1080, 1:1, ladna loszka.jpg)

 No.939[Odpowiedź]

Jakbyscie czegoś nie zrozumieli to wam wytłumacze

>le brudstock appears

>chen wyjebany i nawet nie wstaje

Czaks ma was w dupie i pluje wam na mordy bo właśnie teraz pewnie z lanckiem i resztą gimbraków smieszkują pijąc etanol, a banda spierdolin która podbija im samoocene dając atencje się burzy bo ich prywatne mrowisko zostało rozjebane XD Zrozumcie debile że chany to prywatny folwark bandy gimbusów w moderacji a wy jesteście jak plebs który klaska na wiecu. Szczekacie że uczuciopedały to rak a siedzicie w takiej samej prywatnej grupce tylko mniej jawnej. Ile gimbusów, femek i raków jeszcze musi się przewinąc przez moderacje chenów, ile gówno musi wyciec z prywatnych imprezek modków abyscie w koncu gimbusy zrozumieli że jesteście jebani w dupe?

1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.941

File: ed9bcc6b2522ad4⋯.jpg (37,83 KB, 720x593, 720:593, 1wm9vc5z.vichan.jpg)

ale gnije z faktu że każdy tam ma beke z czaksa a i tak ten idiota z nimi pije xD


 No.942

>>939

to załóż swój czan i pokaż jak to się robi

póki co vi to był dla mnie najlepszy czan

siedzę teraz na wilie trochę i dostaję pierdolca

połowa tredów to jakieś chińskie baje

do tego jakaś kapcza

słabo jest on wykucowany

trzymam kciuki żeby vi wróciło


 No.943

>>942

To

Gdzie polecacie siedzieć anoni?

Karaczan nie dla mnie to


 No.952

>>942

>to załóż swój czan i pokaż jak to się robi

nie musze, Jestem konsumentem i moge oczekiwać jakiegoś wymyślonego przez siebie poziomu produktu i jak mnie nie zadowala to poprostu z niego nie korzystać.

>póki co vi to był dla mnie najlepszy czan

No ale vi to taki studencko-licealny smieszkowy portalik z chujowymi memami (no kurwa malachitowy to było coś fajnego?) z atencjuszami forsującymi na siłe swoją morde (jak ktoś cie wyzywa a ty dalej postujesz swoją morde to to jest na siłe) i kultem w koło femekk, a nawet dziadków udajacych femki .

Z drugiej strony jest kara które ma to samo ale w wypaczonej formie bo hehe mode banuje i spierdolenie. Cheny to gówno i w sumie się ciesze ze zdychają, na kara wejde raz na rok, vi wyjebany, wilno mangoauszwitz więc też tam nie wchodze, kiwi zdechnięty i czuje dobrze lurkując prawie wcale.


 No.954

>>952

konsumenta od ciebie różni to że konsument płaci a ty nie dość że na krzywego tam siedziałeś to jeszcze krytykujesz

przez takich jak ty nic się w tym kraju nie zmieni




Usuń post [ ]
[]
Wstecz [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]
| Katalog | Nerve Center
[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / bbbb / firechan / fur / lang / madchan / radcorp / strek / traffick ]