[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / ara / dcaco / doomer / leftyb / pinoy / sonyeon / tingles / zoo ]

/vichan/ - Śmieszne obrazki

Katalog   Archive

Winner of the 67rd Attention-Hungry Games
/ara/ - Mothercon

January 2019 - 8chan Transparency Report
E-mail
Temat
Komentarz *
Plik *
Hasło (Randomized for file and post deletion; you may also set your own.)
* = pole wymagane[▶ Pokaż opcje posta oraz limity]
Confused? See the FAQ.
Osadź
(zamiast plików)
Oekaki
Pokaż aplet oekaki
(zamiast plików)
Opcje

Zezwolone typy plików:jpg, jpeg, gif, png, webm, mp4, swf, pdf
Maksymalny rozmiar pliku to 16 MB.
Maksymalne wymiary obrazka to 15000 x 15000.
Możesz wysłać 5 obrazków na post.


top keg

File: a63e4b569580b2b⋯.gif (140,05 KB, 500x500, 1:1, 8bfd11f63112d12e98b88cccce….gif)

 No.1104[Odpowiedź]

Witamy na 8/vichan/, oficjalnym następcy narodowo-katolickiego forum obrazkowego www.vichan.net

Zapraszamy również na inne polskie boardy tematyczne na tym słynnym 8czanie:

Overboard: https://nerv.8ch.net/vichan/idchan/pach/socpl/

>>>/idchan/ - Inteligentne dyskusje

>>>/pach/ - Original content (śmieszne obrazki, dumpy, memy, infografiki)

>>>/socpl/ - /soc/ z ludzką twarzą (siekiery, gg-nitki)

07.11.2018

Moderacja boardu 8/vichan/ ostrzega: klikanie w podejrzane linki może grozić poważnymi konsekwencjami. Prosimy o szczególną ostrożność i używanie opcji "Zgłoś".

676 postów oraz 79 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.
Post ostatnio edytowany dnia

 No.65114

>>65067

>>65045

mode powinien wykurwiać stąd te bombowe bo to oczywista prowokacja shilla żeby przyciągnąć tu jeszcze więcej policji, nie wiem czemu jeden taki fred nadal wisi




File: 35ff8485791850f⋯.jpg (17,24 KB, 400x389, 400:389, 17-18-27-comment_tSTmUPkZ1….jpg)

 No.69716[Odpowiedź]

Właśnie zaczyna mi się skręt od kodeiny

Nie wiem czy przecierpieć czy iść zajebac 450mg

Biorę rok prawie codziennie w okolicach 450mg

Na dniach mam poprawki

16 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.69754

>>69749

według mojej wiedzy jedyne osoby, które tu siedzą to:

>ja

>kalita

>shill

>adamczyk

>grodecki

>jakiś losowy zjeb

to daje łącznie 6 osób


 No.69755

>>69754

a to dopiero pierwszy klient. jest nas trzech i zapomniałeś wymienić stoczniowca.


 No.69756

>>69754

jak dla mnie to z 10 osob wchodzi regularnie


 No.69765

Ja też tu bywam.

T.anon


 No.69773

>>69754

shille to dwie lub więcej osób

kalita i grodecki rzadko wchodzą

więc to raczej wygląda tak

>adamczyk

>cuck który ma żone i szczepi dziecko

>ty

>shille




File: 05ea13c838d6601⋯.jpg (144,73 KB, 950x600, 19:12, loża kopernik sprawdź to.jpg)

 No.69758[Odpowiedź]

Literalny mason nowym świętym prawicy xDDDDDDDDDDDDD

2 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.69762

>>69761

wez kurwa powiedz bo nie sledze losow tego kurwidola

nie znam tych pacholow zydow


 No.69769

>>69762

czy to ten słynny anon debil?


 No.69770

>>69769

>debil

>bo nie zna jakiegos pajaca marionetki

pieknie sie pan przedstawil przed milionami anonow


 No.69771

>>69770

debil, bo nie da się być na tyle odciętym, żeby nie wiedzieć, że jan olszeski spad z rowerka


 No.69772

>>69771

da sie, nie przegladam zadnych niusow z tego kurwidola, co mnie to obchodzi, za kilka lat bede zyl w Reichu i zarabial tam pieniadze, polskosci sie wyrzekne, rodzine sprowadze na zachod

also nie wiem kto to jest xd

"Partia: Porozumienie Centrum" nigdy nie slyszalem o czyms takim XD pierdole te polskie karaluchy co mnie to obchodzi co to zmienia w moim zyciu? wole pokucowac albo poczytac o ekonomii albo sie pouczyc slowek




File: 35851e9a027bf90⋯.jpg (135,04 KB, 720x1280, 9:16, loszka.jpg)

 No.69751[Odpowiedź]

Wrocilem z miasta i mi prawie chuj eksplodowal tyle slicznych loszek bylo

Polki sa naprawde ladne niektore, piekne

Sliczne buzki, zgrabne nozki, idealne cycuszki jak pomaranczki w rece sie mieszcza

Cudne stopki, ksztaltne dupki, dlugie wlosy i ladne buzki

Miziac po szyi i lizac po cipkach takie mozna

 No.69752

>>69751

I bardzo mi sie tez podobaja milfki i starsze 32-40 kobietki

Fajne sa na pewno maja smaczne pierozki


 No.69764

Mam loszke i jej nie zdradze ale brakuje mi zaproszenia nowopoznanej loszki w lecie do siebie i pomiziac po nozkach albo rajstopkach posiedziec dac buzi w szyjke pocalowac zeby postekala ladnie podotykac cialka slicznego i powachac perfumek i cialka mlodego i w usteczka calowac slodkie


 No.69767

>>69764

To prawda. Jest wtedy pewna podniecająca niepewność czy się podmyła, jaką dzisiaj ma fryzurę, czy innie czy outtie.


 No.69768

>>69767

>czy sie podmyla

Kurwa nigdy nie zdarzylo mi sie, zeby laska miala smierdzaca nieumyta cipe

Z brudaskami sie nie spotykam kazda ktora normalnie wyglada sie myje przed spotkaniem cipe dupe nawet jak nie bylo umawiane sekszenie no ludzie jest XXI wiek




File: ef7cec1c3e443d6⋯.png (490,07 KB, 395x554, 395:554, Capture.PNG)

 No.69766[Odpowiedź]

troglodyta jebany, gdyby nie Major to ciągle by miał rozjebane uszczelki w oknach, spaślak świntuch kurwa pierdolony



File: 1e4b66f5fedbc6d⋯.jpg (37,02 KB, 480x640, 3:4, bobik.jpg)

 No.69443[Odpowiedź]

Są tu jacyś anoni na emigracji ?

1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.69522

File: b8f84c0519ba30b⋯.jpg (59,53 KB, 640x633, 640:633, CO.jpg)

W skali od 1 do 10 jak bardzo chcecie wracac ? bo u mnie wyszło -1488


 No.69527

>>69522

over 9000 dla mnie


 No.69550

File: a0b4791ae9ce3be⋯.jpg (26,5 KB, 466x311, 466:311, ccbd.jpg)

>>69443

Od 50 lat faggot. Czego chcesz?


 No.69710

>>69443

>>69518

miałbym kilka pytań do britanonów, można?


 No.69763

>>69710

co chcesz?




File: ec6f61f2ec79f7f⋯.jpg (84,3 KB, 564x808, 141:202, bf75eb14f05428dd8ab6cddf2e….jpg)

 No.69696[Odpowiedź]

mam 26 lvl i nie umiem znalezc godnej pracy

za rok bede inzynierem smieciem here zmarnowalem wiele lat

i co gowno

mam tak niska samoocene ze sie do niczego nie nadaje w swoim mniemaniu, nie wiem czy isc na helpdesk komputerowy czy robic cos z domu nie wiem czy ja sie do czegokolwiek nadaje excela sie kurwa uczyc? nie wiem kurwa plakac mi sie chce

chcialbym byc inzynierem systemowym siedzialem 3 lata i sie uczylem w piwnicy ale boje sie bo jestem frajerem

12 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.69738

>>69737

>bogaty dynamiczny oskarek

>klawiatura za 20 zl

no nie wiem anonie czy to jest jakis syn oligarchy


 No.69741

>>69737

Jestem Sebastianem i mam 168 cm wysokości. Rucham i jeżdzę po świecie.

Według znawców życia na tym czanie powinienem się schować pod kamień.


 No.69742

>>69741

szanuje sam jestem manletem xD gimli

solidarnosc karlow

lamusy dupa cicho wszystko zalezy od psychiki gdzie sie zajdzie


 No.69757

Polecam kontrolę lotów, praca idealna dla dynamicznych anonów.


 No.69759

>>69757

op here ja to nawet z callcenter spierdolilem bo mnie to przeroslo pierdolenie do sluchawki godzinami




File: 5bca2fce820fbae⋯.jpg (32,48 KB, 609x600, 203:200, 66.jpg)

 No.69552[Odpowiedź]

1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.69594

>wycieranie dupy szmata

xDD


 No.69637

File: b43cb3a9d463642⋯.jpg (82,2 KB, 940x529, 940:529, JEBAŁA SIĘ Z KONIEM.jpg)


 No.69704

File: e55c5c01fbb40da⋯.jpg (594,73 KB, 2592x3888, 2:3, milf2.jpg)


 No.69712

Te obwisy jej sie urwa zaraz. Niech jej ktos przytrzyma


 No.69753

>>69704

o witamy kolege,dawno cie tu nie było xD




File: eac3e51da57dc4d⋯.jpg (44,27 KB, 564x564, 1:1, 1535601765115.jpg)

 No.69694[Odpowiedź]

>2019

>vichanowy silnik wciąż nie posiada page loadera

słabo

 No.69697

>>69694

a po co to gówno na vichanie? mało tego gówna w internetach, jeszcze i tu chcesz tego raka?


 No.69705

posiada


 No.69748

>>69705

jak into?




File: 17d27a579abfd8e⋯.png (813,46 KB, 640x835, 128:167, 89237462389482734523942714.png)

 No.69714[Odpowiedź]

nigdy tego nie zaznacie prawiczki spierdolinki :P

 No.69746

wole bardziej heteroseksualny styl w stylu [nigdy nie bedziecie tak wygladac] [cool] [czesc]




File: 0ff9df8f2e611bc⋯.jpg (1,03 MB, 1280x1024, 5:4, sons of kurahen.jpg)

 No.44887[Odpowiedź]

zakładam nową nitkę, bo w tamta >>32924 i tak zaraz osiągnie limit postów i spadnie

drogi pamiętniczku,

w moim domu czuć już świąteczną atmosferę - zaczynają się pierwsze awantury o to jakie powiesić firanki i czego to ojciec nie kupił jak był w sklepie, a o czym mu matka mówiła. ja również dostałem opierdol, że powinienem pościerać kurze i najlepiej wziąłbym się do roboty, a nie myślał nad pierdołami, bo jak normalny człowiek pracuje, to nie myśli. czekam aż zacznie się przygotowywanie świątecznych potraw, to wtedy dopiero będą jazdy.

a co u mnie? dziś skończyłem czytać jerozolimę wyzwoloną. była taka se, końcówka natomiast trochę męcząca. trochę zżynka z iliady, ale iliada przynajmniej odegrała dużą rolę kulturotwórczą, a to nie, także nie polecam. jutro biorę się za orlanda szalonego. oprócz tego wytrwale piszę swój pamiętnik. dziś skończyłem etap o liceum i dokleiłem nawet dwa zdjęcia, które specjalnie poszedłem wywołać - jedno ze studniówki, drugie, moje ulubione, zrobione przypadkowo na korytarzu zaraz przed maturą xD ehh, to były czasy... najwspanialsze lata mojego życia, chociaż nie zawsze.

następny rozdział będzie zawierał kilka historyjek od matury do teraz i podsumowanie mnie, a kolejny - opis mojego romansowania z loszką od momentu, w który zorientowałem się, że jestem podrywany, aż do teraz i dalej na bieżąco.

fantastyczna sprawa taki pamiętnik, mówię wam!

159 postów oraz 75 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.69494

File: 1edc7cfea151811⋯.gif (1,79 MB, 384x216, 16:9, jaki zjeb4.gif)

hehe anoni,

egzamin tak jak mówiłem upierdoliłem, a na domiar złego, to zamiast mi po ludzku wpisać 2 jak pozostałym, to zostałem odesłany na dyżur za tydzień i tam będę odpowiadać jeszcze raz. z jednej strony dobrze, bo mam jeszcze tydzień, żeby się douczyć, ale z drugiej to już przydałoby mi się trochę odpoczynku, bo mam dość.

na szczęście, jak już wspominałem, idę jutro do tej znajomej na pierwszą od ponad 3 lat imprezę, więc może będzie okazja, żeby sie hehe zresetować xD ponadto powiedziała, że mogę kogoś ze sobą wziąć, to zaproponowałem loszce, żeby poszła ze mną i się zgodziła. na początku było

>noo anon, nie umiem ci teraz powiedzieć, bo nie wiem czy pójdę na egzamin i to emocje mną pokierują i w ogóle chcę, ale tego…

na co jej mówię

>dobra, masz cały dzień, żeby się namyślić i wieczorem daj mi znać

bo musiałem wiedzieć czy idę z nią czy mam uderzać z tematem do myszki xD tutaj sprawa byłaby mniej pewna, bo ona mieszka daleko, a poza tym ma tego chłopaka, to mogłaby się nie zgodzić no i zapowiedzieć, że przyjdę z kimś, bo tak się umawialiśmy. i tak musiałem rano sam pytać co wymyśliła, bo oczywiście odpowiedzi się nie doczekałem, ale powiedziała, że będzie i już jesteśmy dokładnie umówieni.

powiedzcie mi, ze wszystkimi loszkami tak ciężko się dogadać? dziadek, który był swojego czasu niezłym ruchaczem, i który sporo mi w tych sprawach pomaga, mówi, że one ogólnie są głupie, a ta co z nią jest teraz, to też nigdy niczego nie wie i on już cholery dostaje jak to słyszy. myślicie, że ta loszka też z natury jest taka nieogarnięta czy po prostu mnie olewa? myślę, że gdyby mnie olewała, to nie szła by ze mną na imprezę i nie pokazywała się ze mną w towarzystwie, ale tez mam wrażenie, że jakaś taka jest… też pisze do mnie tylko jak coś chce i to zazwyczaj są krótkie rozmowy. zdaje mi się też, że czasami próbuje mi zaimponować i dobrze wypaść, ale może mi się zdaje tylko, nie wiem. na żywo jest co prawda inna, no ale zobaczymy. w każdym razie na pewno nie zadaje się ze mną tylko dlatego, że coś z tego ma, bo nawet za bilet chce mi oddać. w sumie do flaszki gdyby się dołożyła też by było spoko, to kupiłbym lepszą, no ale cóż.

fajnie by było gdybPost za długi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć jego pełną treść.


 No.69502

File: 492d3d7271bafd8⋯.jpg (41,83 KB, 854x447, 854:447, >on nadal o ruchaniu.jpg)

>>69494

>ze wszystkimi loszkami tak ciężko się dogadać

jak jesteś zjebany to tak

dla mnie bardzo ciężko, chyba że z takimi ledwo jebalnymi, wtedy trochę mniej ciężko


 No.69631

File: 20fef9c1a00245d⋯.jpg (9,11 KB, 203x248, 203:248, indeks.jpg)

kurwa, anoni, ale zjebałem wczoraj! nich mnie huj strzeli, już więcej wódy do ust nie wezmę! zapiłem. nie jakoś okropnie, ale zapiłem, chociaż pilnowałem się. dam sobie rękę uciąć, że loszka pogniewała się na mnie, bo w sumie trochę ją nie za dobrze potraktowałem, a ona specjalnie z zadupia przyjechała, żeby iść tam ze mną, wystroiła się, a ja głupi nawet jej nie skomplementowałem. KURWAAAAAAA

myślałem co zrobić, choć na kacu wcale się dobrze nie myśli, ale napisałem do niej jeszcze rano i wyglądało, że jest ok w co nie wierzę. we wtorek się z nią zobaczę, to wybadam sprawę. przepraszać nie będę, ale może się jakoś wytłumaczę mimochodem. do kina ją wezmę :3

KONIEC Z ALKOHOLEM KURWA! jak spierdolę to z nią, to sobie nie daruję!


 No.69736

nieop here

już miałem przestać nitować i znaleźć tę słynną pierwszą pracę, ale akurat wzięło mnie jakieś przeziębienie czy coś

pewnie dlatego że poprzedniego dnia spędziłem 16h na robocie ze starym podając mu narzędzia i mnie przewiało

tak kończą frajerzy xD


 No.69745

>>69494

>pocalowac wreszcie w usta

>w szyje

najlepiej to pocalowac ja w dupe




File: b3fbb3dbfa78d9d⋯.jpg (259,08 KB, 1000x1500, 2:3, 1u01jyip.vichan.jpg)

 No.69690[Odpowiedź]

jest jakaś bramka sms dla anona która działa z tora lub vpn xD?

 No.69695

napisz na vichaners@secmail. pro

chyba że chodzi ci o darmową to spróbuj https://globfone.com/send-text/ ale darmowe działają chujowo


 No.69706

>>69695

shillu a nie da rady "handlowac" tanszym sprzetem? uzywki latwiej shandlowac


 No.69722

>>69706

ale ja nie handluję tylko mogę dać linka do bramki, raczej jakościowej bo korzystają z niej przestępcy typu xArmy

lepsze to niż darmowe gówno przez które możesz wysłać jednego smsa po rozwiązaniu 15 captchy google




File: c60699acb4eb79e⋯.jpg (51,6 KB, 510x505, 102:101, Eugeniusz Bodo.jpg)

 No.69715[Odpowiedź]

jebane dżender, wymyślone na uniwersytetach kalifornii w 2008 roku xd

 No.69719

File: 67f1a509a63b3bb⋯.jpg (293,39 KB, 1106x962, 553:481, 0cd558b4f722b93dc2660df411….jpg)




File: 8f326b92b5b6959⋯.png (2,02 MB, 1920x1080, 16:9, 2018-11-23_14.32.50.png)

 No.39267[Odpowiedź]

kurde, trochę czasu minęło…

jak tam żyjecie mineanoni?

Papa hir [czesc]

109 postów oraz 29 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.64327

jak wejść?


 No.65053

>>56863

jak jest teraz z rejestracją?


 No.65179


 No.65199

>>65053

Z tego co wiem to jest teraz whitelista, bo przychodziły jakieś ułomki i gribowały spawn - musisz na irc wejść i popytać, masz podane na stronce wsio: https://dev-urandom.eu/


 No.69713

nie spadaj :3




YouTube embed. Click thumbnail to play.

 No.69708[Odpowiedź]

To jakbyście się zastanawiali skąd w internecie biorą się te wszystkie dziwne i obrzydliwe zdjęcia gnijących kończyn itp…

 No.69711

Przeciez ukaszenie grzechotnika zabija w 20 minut, a ten milosnik tropikow narzeka, ze mu troche stopy wycieli?




[]
Wstecz [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]
| Katalog | Nerve Center | Cancer
[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / ara / dcaco / doomer / leftyb / pinoy / sonyeon / tingles / zoo ]